محل تبلیغات شما

یکی از وظایف اصلی حوزه روابط عمومی اطلاع رسانی دقیق درباره تغییرات کسب و کار است.

به این ترتیب ما فرصت کافی برای همراه ساختن مخاطب با خود را خواهیم داشت. 

امروزه بسیاری از مشتریان در صورت اطلاع از وضعیت شرکت مورد علاقه شان انگیزه بیشتری برای همراهی با آنها نشان می دهند. برندهای بزرگ به خوبی از این نکته آگاهی دارند. به همین خاطر همیشه اخبار تازه این برندها در سایت رسمی شان درج می شود.

اشتباه برخی از برندهای تازه کار تلاش برای حفظ برخی از اخبار مهم کسب و کارشان در داخل شرکت است. این امر با هدف کاهش تاثیرگذاری تغییر جهت های پیش بینی نشده شرکت بر روی ذهنیت مخاطب صورت می گیرد. نکته مهم در اینجا ناتوانی شرکت ها در زمینه مخفی سازی اخبار برای همیشه است.

دیر یا زود اخبار مربوط به شرکت ها رسانه ای خواهد شد بنابراین بیان آنها از سوی ما تاثیر بهتری بر روی مخاطب خواهد داشت. به هر حال هیچ کس علاقه ای به مشاهده اخبار مربوط به برند مورد علاقه اش در خبرگزاری های مختلف، پیش از اظهارنظر رسمی آن برند، ندارد.
 

مدیران، همواره زیر ذره‌بین کارکنان

چگونه قدرت تحمل اشتباه را در خودمان افزایش دهیم؟

ارزش‌آفرینی با داستان‌پردازی

شرکت ,اخبار ,علاقه ,مخاطب ,مورد ,مهم ,کسب و ,برخی از ,بر روی ,شرکت ها ,اخبار مربوط ,حوزه روابط عمومی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Harfhaye nashenideh بیت کویین رایگان.روبات تلگرام.تضمینی فعالیت های بهار موسوی بصراوی نژاد